Skrócona instrukcja zapisu szkoły:

Tu można ściągnąć pełną instrukcję (pdf).

  1. Szkolny opiekun Konkursu zgłasza elektronicznie szkołę poprzez stronę: https://www.kangur-mat.pl.
    Uwaga!
    Podanej liczby uczniów nie można będzie zmniejszyć, ale można powiększyć!
    Proszę zwrócić uwagę na prawidłowe wypełnienie formularza oraz zapisanie sobie danych do logowania. Dane te będą potrzebne do logowania się do systemu by sprawdzić komunikaty oraz pobrać wyniki.

  2. Szkoła dokonuje wpłaty pełnego wpisowego (bez odliczenia opłat pocztowych czy bankowych) wskazane konto.
  3. Szkolny opiekun Konkursu przesyła dobrej jakości (czytelny) skan dowodu wpłaty oraz zgody Dyrektora (generowana automatycznie) mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 15 stycznia 2018 roku.

  4. Organizator Konkursu sprawdza poprawność danych i zgodność wpłaty. Następnie potwierdza konto szkoły i nadaje szkole KOD. W razie wątpliwości będziemy się kontaktować za pomocą maila Szkolnego opiekuna Konkursu.

  5. W dniu konkursu należy odwieźć karty odpowiedzi do miejsca, z którego były wcześniej pobierane.

  6. Gdy będą już wyniki każda szkoła, po zalogowaniu się do systemu, będzie mogła pobrać wyniki swoich uczniów.