Szanowni Koordynatorzy,

Dziękujemy za organizowanie konkursu w Waszej szkole. 

 

Ze względu na dobro Waszych uczniów prosimy o sprawdzenie wszystkich kart odpowiedzi przed ich oddaniem (pod kątem jakości kodowania). Szczególnie zwracamy uwagę na pracę uczniów klas drugich szkoły podstawowej.

Wielu drugoklasistów błędnie koduje pierwszą stronę.

Zgodnie z pkt. 16 Regulaminu: "Elementem Konkursu jest prawidłowe wypełnienie przez uczestników kart odpowiedzi." - nie będziemy dopisywać lub poprawiać kategorii uczniom, którzy się źle zakodowali. Uczeń nie ma możliwości dokonania korekty na karcie odpowiedzi - taką kartę należy w całości przepisać (mogą ją państwo dodrukować po zalogowaniu się na konto szkoły).

 

Po zakończeniu konkursu prosimy aby:

  • nie zaklejać bardzo starannie kopert z kartami odpowiedzi (i tak wszystkie musimy otworzyć przed wysyłką całego regionu);
  • uważać przy wkładaniu kart odpowiedzi do kopert (często zaginają im się rogi);
  • nie rozdzielać kategorii czy szkół w zespole - prosimy by wszystkie karty odpowiedzi były jednakowo ułożone;
  • nie dołączać zgód Rodziców, listy uczestników ani protokołów przeprowadzenia konkursu - ta dokumentacja pozostaje w szkole.

 

Dziękujemy za zrozumienie.
Organizatorki